Zastupování nájemníků s dlouholetou tradicí


Náš tým oddělení zastupování nájemců má sedm zkušených konzultantů, kteří na pražském realitním trhu dlouhodobě působí. Pracujeme výhradně pro uživatele kancelářských prostor, hájíme pouze jejich zájmy a striktně dodržujeme firemní etický kodex JLL, což v tomto případě znamená, že nepobíráme žádné provize od developerů či pronajímatelů budov.

Jak pracujeme?


Na začátku se seznámíme s Vašimi potřebami a pomůžeme Vám definovat požadavky tak, abychom je mohli porovnat s aktuální nabídkou na trhu. Klíčová je pro nás lokalita/lokality, kde vybíráme vhodné budovy v existujících, budovaných nebo plánovaných projektech.

Připravíme pro Vás přehled jednotlivých variant včetně cenové kalkulace a připojíme k němu náš komentář včetně optimálního řešení. Cílem je dosáhnout dle zadaných kritérií nejvhodnější prostor za nejlepších finančních podmínek.

Na základě našich zkušeností víme, že díky pečlivému zvážení potřeb firmy, maximálnímu přizpůsobení prostoru jejím potřebám a profesionálnímu vyjednávání s majiteli budov je možné ušetřit 10 – 30 % nákladů firmy v rámci této rozpočtové kapitoly.

Nakonec se nemusíte ze stávajících prostor ani přestěhovat. Zvětšit nebo zmenšit plochu prostor lze i ve stávající budově a navíc můžete dosáhnout vylepšení nájemného a úprav vnitřního prostoru.

Zdá se Vám to jednoduché natolik, že si to zajistíte vlastními silami? Nenechte se zmást, klíčem k úspěchu je podrobná analýza alternativ a informované a profesionálně vedené vyjednávání, protože žádný pronajímatel (včetně toho současného, se kterým máte korektní či nadstandardní vztahy), nemá zájem snižovat nájemné.

S čím Vám můžeme pomoci?

  • Vyjednat lepší finanční podmínky při prodloužení nájmů ve stávajících kancelářích
  • Zastupovat Vás v průběhu relokace či konsolidace administrativních prostor
  • Optimalizovat celkové náklady na pronájem v rámci sjednávaného období
  • Připravit aktuální přehled trhu a navrhnout vhodné prostory
  • Připravit zevrubnou kalkulaci porovnávající jednotlivé varianty
  • Získat reference na majitele budovy, na technický standard budovy a její správu
  • Zastupovat Vás při vyjednávání nájemních podmínek
  • Zvýšit flexibilitu a produktivitu pracovního prostředí v kanceláři
  • Navrhnout optimální řešení Vašeho budoucího pracovního prostředí (kanceláře)